Bene kiekvienoje interneto svetainėje sutiksite nuorodą „Apie mane“, „Apie mus“, „Apie kompaniją“. Puiku, prisistatymas, o ypač kompanijos patikimumo kėlimas arba pozicionavimo sustiprinimas yra sveikintini dalykai. Tačiau dažniausiai šioje kategorijoje sutinkame šabloniškus ir „sausus“ arba pernelyg pagyrūniškus ir perdėtai reklamiškus tekstus. Ką daryti, kad tekstas, reprezentuojantis Jus ar Jūsų įmonę būtų patrauklus, o galbūt ir pelningas?

Jums patinka kalbėti apie save?

Sutikite, jūs puikiai išmanote savo verslo sritį, jeigu esate įsitvirtinę rinkoje ir gyvuojate jau keletą metų, turite sukaupę brandžios patirties. Pastarieji metai buvo sėkmingi, tad nusprendėte plėstis ir atidaryti dar daugiau pardavimo vietų, spaudoje sumirgėjo antraštės, įvardijančios solidžias investavimo sumas. Viskuo taip norisi pasidalinti su esamais ir potencialiais klientais. Tačiau pabandykite įsivaizduoti save skaitytojo pozicijoje ir atsakyti į klausimą: ar informacija aktuali, naudinga ir įdomi interneto svetainės lankytojui?

Ko ieško jūsų interneto svetainės lankytojai?

Galbūt bus skaudu pripažinti, bet interneto svetainės lankytojai didesni egoistai už jus ir juos domina visai kiti dalykai nei jūsų kompanijos dydis ar įspūdingas darbuotojų skaičius. Taigi, ką jie tikisi surasti jūsų interneto svetainėje?

Kadangi visi esame linkę į egoizmą, tad pirmiausia ieškome naudos sau: išsamesnės informacijos apie prekę arba paslaugą, lengvesnio kelio jai įsigyti, greitesnio pristatymo, patikimo ir paprasto atsiskaitymo būdo, didesnių garantijų ir pan… Visa tai, kas jiems suteiktų didesnę vertę, taikliau patenkintų jų poreikius ar padėtų sutaupyti – laiko bei pinigų.

Įdarbinkite interneto svetainės tekstus, leiskite jiems parduoti.

Ką turėtumėte pakeisti nuorodoje „Apie mus“?

Štai keletas praktinių patarimų, kad nuoroda „Apie mus“ pavirstų nuoroda „Apie jus“ ir būtų įdomi bei naudinga jūsų lankytojams:

• pirmiausia, nuorodą apie kompaniją iškelkite iš pagrindinių pozicijų, o jos vietą užleiskite pagrindiniam tikslui – pardavimams;
• kalbėdami apie save pabrėžkite, kodėl tai svarbu jūsų interneto svetainės lankytojams. Pavyzdžiui, „Esame didžiausia kompanija Baltijos šalyse, visas prekes parduodame be tarpininkų, vadinasi, ir be jų pridėtinio antkainio.“
• leiskite kitiems kalbėti už jus. Cituokite darbuotojų, klientų bei partnerių atsiliepimus. Kitų geri atsiliepimai arba rekomendacijos stiprina pasitikėjimą jūsų kompanija. O jei giriatės patys, tai skamba kaip pasipūtimas. Naudokite žymių žmonių ar savo srities specialistų atsiliepimus ar rekomendacijas – tegul jūsų žodžiai kalba jų lūpomis. „Rekomenduoju šią kompaniją kaip patikimą partnerį, kuris atsakingai vykdo savo įsipareigojimus ir visada laikosi sutartų terminų.“
• peržvelkite visus „Apie mus“ tekstus ir suskaičiuokite, kiek kartų rasite tokius žodžius kaip „aš“, „mes“, „mūsų“… Pakeiskite šiuos žodžisu į „tau“, „jums“. Tuomet skaitytojai suvoks, kad visa informacija yra skirta jiems. „Mes siūlome didelį prekių pasirinkimą.“ Keiskite į: „Jūs galite rinktis iš gausybės prekių, suskirstytų į šias kategorijas .“ Tai, kas jūsų „siūloma“ gali pasirodyti kaip brukama, neatsižvelgiant į vartotojo pasirinkimo galimybes.

Jūsų klientams patinka, kai kalbate apie juos. Kalbėkite jiems ir apie juos. Nepasiduokite pagundai kopijuoti konkurentų informacinio turinio arba pateikimo struktūros. Šabloniškumas bei neunikalus turinys atstumia skaitytojus ir neteikia jokios naudos Jums. Įdarbinkite interneto svetainės tekstus, leiskite jiems parduoti.